Онлайн-продажі продуктів у США скоротилися в лютому
- Фото:
- shoppingpl.com
Продажі продовольчих товарів онлайн у США в лютому впали порівняно з даними попереднього місяця через зменшення кількості домогосподарств, що купували продукти онлайн, та зменшення кількості замовлень.
Про це свідчить опитування Brick Meets Click / Mercatus Grocery Shopping. У лютому продажі продуктів в Інтернеті склали 8 млрд доларів, що на 14% менше порівняно з 9,3 млрд доларів у січні, повідомляє Brick Meets Click.
Найбільше зменшився обсяг онлайн-продажів з доставкою додому, вони впали на 18,2% - до 1,8 млрд дол. з 2,2 млрд дол.
Онлайн-продажі із самовивозом зменшились на 14,1% до 6,1 млрд дол. із 7,1 млрд дол.