All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі продуктів у США скоротилися в лютому

Теги:
e-commerce
Фото:
shoppingpl.com

Продажі продовольчих товарів онлайн у США в лютому впали порівняно з даними попереднього місяця через зменшення кількості домогосподарств, що купували продукти онлайн, та зменшення кількості замовлень.

Про це свідчить опитування Brick Meets Click / Mercatus Grocery Shopping. У лютому продажі продуктів в Інтернеті склали 8 млрд доларів, що на 14% менше порівняно з 9,3 млрд доларів у січні, повідомляє Brick Meets Click.

Найбільше зменшився обсяг онлайн-продажів з доставкою додому, вони впали на 18,2% - до 1,8 млрд дол. з 2,2 млрд дол.

Онлайн-продажі із самовивозом зменшились на 14,1% до 6,1 млрд дол. із 7,1 млрд дол.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або