All Retail
Опубліковано

Сервіс швидкої доставки продуктів goPuff залучив $1,15 млрд

Теги:
e-commerce
Фото:
shoppingpl.com

Американський сервіс доставки продуктів за 30 хвилин goPuff залучив $ 1,15 млрд в новому раунді інвестицій при оцінці $ 8.9 млрд.

Про це пише TechCrunch.

Залучені кошти компанія направить на масштабування бізнесу в США, вихід в нові країни (зараз розглядається Британія), а також на запуск своїх нових продуктів, зокрема, розширення лінійки здорових снеків.

Зараз goPaff працює в 650 містах США і має близько 250 складів: за рахунок великого числа таких dark store компанії і вдається швидко доставляти замовлення користувачам.

goPaff — сервіс доставки продуктів, який за 30 хвилин і за фіксованою ціною в $1,95 зобовʼязується привезти користувачеві замовлений ним набір продуктів з асортименту компанії. У жовтні 2020 року сервіс залучив $ 380 млн при оцінці в $ 3,9 млрд.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або