All Retail
Опубліковано

Ринок органічної продукції Франції виріс на 12%

Теги:
органічна продукція
Фото:
https://www.firestock.ru

Після помірних темпів зростання в листопаді (+ 7%) і грудні (+ 4,8%) 2020 року, дистрибуція органічної продукції (крім парфумерії та засобів гігієни) в торгових мережах Франції збільшила свою динаміку на ще 12,9%.

Про це повідомляє biolineaires.com

Серед усіх категорій найбільше зростання продемонстрували: ковбаси (+ 41,6%), приправи і соуси (+ 31,8%), випічка (+ 29,1%).

З оборотом 146 млн євро в 2020 році і зі збільшенням вартості на 15,8% в порівнянні з 2019 роком, дитяче харчування, будучи рушійною силою в органічних товарах FMCG протягом останніх місяців, продовжує потроху розвиватися. Зростання цієї категорії за останні три місяці коливалося між 1,2% і 2,5%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або