Російська «Лента» робить акцент на електронній комерції
Один з лідерів російського ринку роздрібної торгівлі виявив потенціал продажу товарів через Інтернет.
Рітейлер очікує, що Інтернет стане однією з основних областей його зростання, що дозволить мережі збільшити свій прибуток. Через чотири роки «Лента» хоче мати більше 10% ринку електронної комерції в РФ.
До 2025 року «Лента» планує зайняти більше 10% російського ринку інтернет-продажів. Зараз ця частка становить 3,5% загального доходу мережі. Компанія планує збільшити її до 5% до кінця року — інформує WH.pl
За словами генерального директора «Ленти» Володимира Сорокіна, поточний щоденний обсяг замовлень становить 25 тис., що в 6 разів більше, ніж в 2019 році.
Володимир Сорокін вважає, що електронна комерція, поряд з магазинами, які працюють в міні-форматах, стане зоною зростання, яка дозволить «Ленті» збільшити виручку.
"Лента" — одна з найбільших мереж гіпермаркетів в Росії і третя за величиною роздрібна мережа в РФ. Компанія заснована в 1993 році в Санкт-Петербурзі. У «Ленті» 253 гіпермаркетів в 89 містах Росії і 140 супермаркетів, які працюють, в тому числі, в Москві, Санкт-Петербурзі, Новосибірську, Єкатеринбурзі та центральному регіоні із загальною торговою площею близько 1,5 млн. кв. метрів.
Середня торгова площа гіпермаркету «Лента» становить близько 5,5 тис. кв. метрів. У свою чергу, супермаркети «Лента» мають торгову площу близько 800 кв. метрів. Компанія також управляє дванадцятьма розподільними центрами.