
Брудні вікна «Укрзалізниці» надихнули Епіцентр на ситуативний маркетинг
- Фото:
- Marketing Media Review
Історія з датським журналістом, який помив брудні вікна в своєму вагоні, подорожуючи на поїзді Ізмаїл-Київ, надихнула Епіцентр на ситуативний маркетинг.
Наша спеціальна швабра впорається з будь-якими вікнами. 💪 Завдяки телескопічній ручці – її завжди можна брати із собою! 😉 Замовляйте тут 📲http://bit.ly/epicentrk-shvabra-dlya-okon-grivnya
Posted by Епіцентр К on Thursday, April 8, 2021
На своїй сторінці в Facebook мережу торгових центрів прорекламувала швабру для миття вікон з телескопічною ручкою. У коментарях користувачі похвалили компанію за ситуатив.