All Retail
Опубліковано

Брудні вікна «Укрзалізниці» надихнули Епіцентр на ситуативний маркетинг

Теги:
Епіцентр
Фото:
Marketing Media Review

Історія з датським журналістом, який помив брудні вікна в своєму вагоні, подорожуючи на поїзді Ізмаїл-Київ, надихнула Епіцентр на ситуативний маркетинг.

Наша спеціальна швабра впорається з будь-якими вікнами. 💪 Завдяки телескопічній ручці – її завжди можна брати із собою! 😉 Замовляйте тут 📲http://bit.ly/epicentrk-shvabra-dlya-okon-grivnya

Posted by Епіцентр К on Thursday, April 8, 2021

На своїй сторінці в Facebook мережу торгових центрів прорекламувала швабру для миття вікон з телескопічною ручкою. У коментарях користувачі похвалили компанію за ситуатив.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або