Компанія «ТАВРІЯ В» підтримує глобальний тренд турботи про довкілля
З 1 квітня по 23 травня 2021 року у магазинах та торговельних центрах «ТАВРИЯ В», «БЛИСК&ВІДРО», «КОСМОС», а також інтернет-магазині tavriav.ua проходить інноваційна екоакція JOYKIS з доповненою реальністю (AR), головна мета якої навчити дітей та дорослих дбайливо ставитися до природи.
Екоакція, спрямована на дітей 3-8 років, а також їх батьків. Її мета - розповісти маленьким жителям планети через ігрову форму про можливості поліпшення екології планети, а також про те, як своїми силами вони можуть допомогти природі.
Граючи картками JOYKIS, діти вчаться піклуватися про природу, правильно сортувати сміття та робити планету ще чистішою та зеленішою.
Зміст гри - у створенні команди екодрузів. 24 герої JOYKIS, що розділені на 4 команди відповідно до середовища, у якому вони мешкають: ліс, вода, повітря та місто. Всі герої унікальні, проте всіх їх об'єднує турбота про природу.
Кожна картка двостороння: на лицьовій частині – кольорове зображення героя, на тильній – чорно-біла для розфарбовування. Герой "оживає" в тих кольорах, якими його розфарбує гравець. Для цього потрібно завантажити безплатний мобільний додаток JOYKIS на смартфон і навести камеру на героя. Всі отримані картки можна зібрати у спеціальний альбом.
Взяти участь в акції може кожен охочий в будь-якому зі 106 магазинів «ТАВРИЯ В», «БЛИСК&ВІДРО», «КОСМОС» у різних регіонах України: в Одесі, Миколаєві, Харкові, Хмельницькому, Херсоні, Києві, Чорноморську, Білгороді-Дністровському, Ізмаїлі, а також в інтернет-магазині tavriav.ua.
Для того, щоб стати учасником акції, необхідно виконати прості умови: зробити покупку на суму від 99 грн в одному з магазинів-учасників акції; отримати картку з героєм JOYKIS; придбати товари партнерів акції та отримати додаткові картки; активувати додаток і збирати ігрові бали.
Це вже третій проєкт, який «ТАВРІЯ В» реалізує спільно з партнерами - компанією Art Nation Loyalty.
Валерій Задонский, комерційний директор компанії «ТАВРИЯ В»: «Ми усвідомлюємо, що сьогодні без щирої уваги до покупців, розуміння їхніх інтересів та потреб неможливо рухатися вперед. Тому при плануванні маркетингової активності ми завжди враховуємо нові, актуальні тренди та прагнемо працювати на перспективу. Екологічність стає все більш привабливою і сьогодні є одним із головних трендів суспільства. Вважаю, що кожен із нас може зробити свій посильний внесок для поліпшення навколишнього середовища. Тому мета проєкту – донести до дітей важливість дбайливого ставлення до природи, дати їм можливість разом із батьками відчути відповідальність за навколишнє середовище. В останні роки спільно з компанією Art Nation Loyalty ми вдало провели кілька інноваційних акцій з продажу книг із доповненою реальністю «Снігова королева» та «Піноккіо».
Цього року ми вирішили знову зробити подарунок своїм покупцям. Ми впевнені, що за підсумками проєкту не лише діти, а й дорослі зрозуміють, що уважне та усвідомлене ставлення до екології – не мода, а лайф-стайл».
Партнером акції стала компанія Art Nation Loyalty, яка розробила креативну ідею, мобільний додаток, ілюстрації, а також key visual рекламної кампанії та супутні POS-матеріали.
«Старт даної акції був тільки питанням часу. Адже відомо, що світ стає більш екосвідомим. Ми своєю чергою побачили потенціал у тому, щоб об'єднати регіональних лідерів рітейлу і споживачів навколо ідеї захисту природи. Наша акція допомагає батькам говорити з дітьми про екологію в ігровій формі, що допомагає формуванню екозвичок з малих років. Акція лояльності з позитивними героями та доповненою реальністю робить гру більш захоплюючою для дітей. Думаємо, це безпрограшне рішення. Природа отримує своєчасну турботу, а рітейлери – зміцнення іміджу та посилення лояльності клієнтів. Це перша подібна національна акція на ринку українського рітейлу, яка об'єднує декількох гравців з різних регіонів навколо однієї мети. Віримо в її успіх!», – поділився генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович