All Retail
Опубліковано

Київхліб збільшить виробництво пасхальної продукції на 30%

Теги:
Київхліб
Фото:
УНН

Виробник хліба і хлібобулочних виробів компанія «Київхліб» в сезоні 2021 року на 30% планує збільшити виробництво пасхальної продукції, зокрема пасок, в порівнянні з сезоном 2020 р.

Як повідомляють в прес-службі компанії, очікується, що в цьому році на полиці супермаркетів і в фірмову мережу компанії надійдуть до 750 тис. пасок.

«В асортименті «Київхліб» в цьому році більше 30 найменувань пасхальної продукції — від масових видів до преміальних пасок. При цьому ринок збуту не обмежується Києвом і Київською областю, наші паски можна буде традиційно купити в мережах по всій території України. Крім того, компанія ввела онлайн-продажі і попереднє замовлення пасхальної продукції", — повідомили в прес-службі.

Директор по маркетингу компанії «Київхліб» Лілія Комарова зазначає, що попит на таку продукцію щорічно зростає.

"Мова йде не тільки про традиційні види пасок. Цього року в нашому асортименті зʼявилося багато новинок — наприклад, кекс мигдальний. Сподіваємося, що споживачі оцінять роботу наших технологів і пекарів", — додала вона.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або