All Retail
Опубліковано

3000 керуючих магазинами JYSK допоможуть знайти 2000 нових колег

Теги:
JYSK
Фото:
All Retail

Для того, щоб досягнути мети у 5 000 магазинів по всьому світу, JYSK має знайти багато нових директорів магазинів вже найближчим часом.

Нова величезна кампанія, присвячена бренду JYSK, саме як роботодавця (Employer Branding campaign), створена за допомоги колег, які вже успішно керують магазинами в JYSK.

Міжнародна роздрібна мережа, що пропонує повний асортимент товарів для дому. Сьогодні в Україні працює 75 магазинів JYSK, а також онлайн-магазин www.JYSK.ua.

В лютому цього року JYSK досягнув чергової мети — 3000 магазинів по всьому світу. Для святкування та продовження шляху до мети у 5000 магазинів, JYSK проводить найбільшу кампанію Employer Branding в історії компанії JYSK.

В Україні JYSK також шукає нових колег. Наразі JYSK в Україні має 75 офлайн-магазинів та онлайн-магазин, впевнено крокуючи до наступної мети — 150 магазинів.

Кампанія гучно лунає у внутрішніх комунікаціях та таких медіа, як LinkedIn, Facebook, Instagram та YouTube із рекламою, тестуванням на вакансії та відео. Все це об’єднано під загальним слоганом: "Бажаєте приєднатися до сильної команди?".

"У цій кампанії ми маємо дві основні цілі: відзначити наших 3000 керуючих магазинами, які пишаються тим, що є частиною JYSK, та залучити майбутні нові таланти, які допоможуть нам пройти подорож до 5000 магазинів. Коли зростаєте ви — зростаємо ми, говорять в JYSK", — каже Катерини Бабенко, HR-директор JYSK.

Велике опитування керуючих магазинами

На кого рівнятися під час пошуку, якщо ви прагнете знайти ідеального кандидата для нової посади? Звичайно, на тих, хто вже має досвід в компанії та чудово виконує свою роботу.

Так подумали в JYSK восени 2020 та провели міжнародне опитування серед 3000 керуючих магазинами. В Україні в опитуванні брали участь 75 директорів.

Опитування допомогло JYSK дізнатися ще більше про те, які особливі характерні риси та захоплення загалом притаманні керуючому магазином в JYSK.

«У JYSK ми говоримо, що директор магазину може «make or break», це означає що саме від нього залежить успішність конкретного магазину. Ось чому наші 3000 керуючих магазинів є головними героями цієї кампанії. Вражає те, що, хоча всі вони дуже різні, більшість із них мають однакові характерні риси та захоплення", — каже Катерина Бабенко.

Факти про керуючих магазинами JYSK

- вони є природними лідерами — орієнтованими на результат, позитивними, рішучими, переконливими та готовими ризикувати;

- керуючим магазинами JYSK у середньому 29 років та вони мають 14 років освіти, коли починають роботу в JYSK;

- 90% керуючих магазинами підтримують гарну фізичну форму та займаються спортом;

- 86% керуючих магазинами полюбляють готувати;

- 63% усіх керуючих магазинами в JYSK мають партнера, з яким живуть разом;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або