All Retail
Опубліковано

Румунія: Топ-5 продуктових рітейлерів займуть 82% ринку до 2024 року

Теги:
Румунія
AR ексклюзив
Фото:
careers.lidl.co.uk

Боротьба за перше місце в сучасній продуктовій роздрібній торгівлі в Румунії стає все більш жорсткою, а найбільші гравці постійно ростуть і стають все більшими.

На пʼять найвпливовіших груп — Schwarz (Kaufland і Lidl), Carrefour, Profi, Mega Image (Ahold-Delhaize) і Auchan припадає 72% від майже 70 мільярдів леїв (15 мільярдів євро) річних продажів сучасної роздрібної торгівлі.

Для порівняння, їх ринкова частка становила 54% в 2014 році і може досягти 82% в 2024 році, як показує опитування роздрібної мережі Profi.

«Ринок дозріває і наближається до насичення. Це не має нічого спільного з кризою або пандемією, а повʼязано з усе більш запеклою конкуренцією», — сказав недавно Павел Мусіал, генеральний директор Profi.

Для порівняння: на пʼять провідних груп припадає 89% роздрібних продажів в Німеччині і майже 76% у Франції. За цим показником Іспанія та Італія відстають від Румунії з показниками 60,7% і 46,9%. Ці два ринки відомі тим, що, як і раніше, мають безліч дрібних рітейлерів, що користуються популярністю у споживачів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або