All Retail
Опубліковано

У Франції під час третього локдауна виросли продажі пива, шампанського і міцного алкоголю

Теги:
алкоголь
Фото:
booking.com

У Франції значно зросли продажі ряду алкогольних напоїв під час триваючого з початку квітня 2021 року третього локдауна, повідомляють у вівторок французькі ЗМІ з посиланням на дані аналітичної компанії Iri.

Згідно з цими даними, продажі сидру і пива збільшилися на 23% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, продажі шампанського і віскі — на 24%.

При цьому, для порівняння під час першого локдауна навесні минулого року, згідно зі статистикою продажів, французи, головним чином, скуповували не так алкоголь, як такі продукти, як макарони, борошно і туалетний папір.

На початку квітня 2021 року президент Франції Емманюель Макрон оголосив про рішення посилити обмеження в звʼязку з поширенням COVID-19 по всій країні. Зокрема, жителі країни повинні обмежити контакти з родичами, а також перейти на дистанційний режим роботи.

При цьому дозволено виходити на вулицю в межах 10 км від будинку для прогулянок на свіжому повітрі і покупок. Подорожі з одного регіону в інший без поважних причин забороняються. Закрилися школи.

Раніше на цьому тижні у Франції почали послаблювати обмеження, відкрилися дитячі сади і школи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або