Facebook відзвітував про зростання виручки завдяки рекламі
Квартальна виручка Facebook зросла на 48% завдяки зростанню витрат на цифрову рекламу під час пандемії, коли споживачі робили покупки онлайн, а також більш високими цінами на розміщення оголошень.
Про це повідомляє CNBC. На звіт компанії відреагував падінням курс біткоїна — інвестори очікували, що Facebook повідомить про інвестиції в цю криптовалюту.
Хоча звіт компанії перевершив очікування інвесторів, компанія попередила, що цифри можуть просісти через вплив нової політики конфіденційності Apple на рекламний бізнес.
Загальна виручка, що складається в основному з рекламних продажів, склала в першому кварталі $ 26,17 млрд, перевершивши оцінку аналітиків в $ 23,67 млрд. Число активних щомісяця користувачів зросло на 10% до 2,85 млрд.
Чистий прибуток за перший квартал склав $ 9,5 млрд, або $ 3,30 на акцію, у порівнянні з $ 4,9 млрд, або $ 1,71 на акцію, роком раніше. У цьому випадку компанія також перевершила очікування: аналітики припускали прибуток на рівні $ 2,37 на акцію.