Білоруський «Євроторг» зафіксував 8,3% приросту роздрібних продажів в першому кварталы
- Фото:
- wikipedia.org
Група, яка виділила свій бізнес електронної комерції в першому кварталі як окреме підприємство, повідомила, що обсяг продажів за перший квартал склав 1,16 млрд білоруських рублів (370 млн євро).
Відповідно до стратегії економії на активах, всі нові продуктові магазини, запущені в цьому кварталі, були магазинами повсякденного попиту, розташованими в орендованих приміщеннях.
Група також прагнула розширити формати дискаунтерів, збільшивши кількість «мʼяких» дискаунтерів, які працюють під банером Hit!, до 305, а кількість торгових точок під банером жорсткого дискаунтера Groshyk зросла до 30.
Станом на 31 березня група управляла 950 магазинами по всій Білорусі із загальною торговельною площею більше 350 000 квадратних метрів.
Середній чек виріс на 17,9%, хоча трафік впав на 12,7%.