Квартальні продажі Metro впали на 11,9%
- Фото:
- tomfoto.de
Оптовий гігант Metro повідомив про падіння продажів на 11,9% у другому кварталі фінансового року, додавши, що він «стійко» пройшов останню фазу карантинних обмежень, незважаючи на триваючі обмеження в секторі HoReCa.
Група зазначила, що падіння продажів відбулося в основному через помірно сильний 2 квартал минулого року, на який лише «трохи» вплинуло введення урядових обмежень, повʼязаних з пандемією.
Продажі групи за другий квартал 2020/21 фінансового року склали 5,1 мільярда євро, при цьому показники в Німеччині, Франції, Італії та Іспанії були «вищими за ринкові».
Скоригований EBITDA за цей період склав 114 мільйонів євро, що приблизно на 5 мільйонів євро менше, ніж за той же період минулого року, повідомляє Metro.
"З середини березня минулого року наслідки пандемії поставили безпрецедентні проблеми для багатьох компаній по всьому світу, і зокрема для наших клієнтів HoReCa", — прокоментував Крістіан Байєр, фінансовий директор Metro AG.
Операції Metro в Німеччині за квартал впали на 6,9%.
Продажі в Західній Європі впали на 21,5%, що є «значним зниженням» через обмеження на пандемію.
У Східній Європі продажі в місцевій валюті знизилися на 5,2%, хоча Україна, Румунія і Туреччина «розвивалися позитивно», йдеться в повідомленні групи. Нарешті, в Азії продажі в місцевій валюті знизилися на 3,1%.