All Retail
Опубліковано

Сільпо, Епіцентр і АТБ у Єгипті. Як місцеві бізнесмени вигадали новий спосіб привернути українських покупців

Фото:
НВ

На єгипетському курорті Шарм-еш-Шейх місцеві підприємці вигадали спосіб заманити українських туристів до своїх магазинів, скопіювавши логотипи популярних в Україні торгових мереж.

Про це у Facebook пише Анна Романова, екснардеп 8-го скликання від Самопомочі, виконавчий директор Асоціації гостинності України.

Зокрема, на курорті присутні піратські копії таких торгових марок, як Сільпо (торгує косметикою), АТБ (вироби зі шкіри), Rozetka (футболки, солодощі, купальники), Епіцентр (солодощі, кальяни, сигарети), Novus (вироби зі шкіри) і т.д.

«Я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста, — пише Романова, — але хто і в якому стані їх складав?».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або