E-commerce продажі METRO в Україні зросли вдвічі
- Фото:
- All Retail
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" суттєво наростила онлайн-продажі за рік.
Про це повідомила генеральний директор компанії Олена Вдовиченко в інтерв'ю Forbes.
"Це ще один тренд, повʼязаний із кінцевими споживачами в період коронакризи. У цей період доставка стала швидко й агресивно зростати. І зростання її триває донині. До того ж якщо раніше люди купували dry food (продукти, які потрібно зберігати без особливого температурного режиму), то тепер вже і фреш.
Покупці зрозуміли, що купувати фреш-продукти теж надійно і безпечно, що привезуть якісний товар. Канал е-commerce виріс удвічі й продовжує зростати. Якщо доставкою у нас раніше користувалися 4% покупців, то зараз це 6%+. Два процентних пункти на 1,5 мільйона клієнтів (стільки в нашій базі) – це фантастичний результат.
Коли прийти до нашого магазину й подивитися, скільки збирачів Zakaz.ua працює у відділі «Фрукти та овочі» або «Риба», то складається враження, що їх скоро буде більше, ніж покупців (збирачі у фірмовому одязі збирають замовлення для покупців.\ – Forbes).
У неї, як і раніше, є куди розвиватися. Головне завдання – знайти правильні операційні моделі, щоб вчасно та якісно обслужити клієнтів. Тому що якщо ти дав обіцянку, що привезеш протягом години, то ти повинен її виконати" - повідомила топ-менеджер METRO.