Target повідомив про зростання продажів на 22,9%
- Фото:
- target.com
Торік головним фактором росту продажів для Target були замовлення через Інтернет, які зросли на 141%.
Цього року, на тлі поступового повернення споживачів до фізичних магазинів, відбулося зниження онлайн-продажів на 50%. Однак це не завадило Target встановити новий рекорд.
Згідно зі звітом компанії, у першому кварталі 2021 року продажі зросли на 22,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Водночас операційний прибуток у першому кварталі зріс на 407% до 2,4 млрд. доларів. Зазначається, що зростання було досягнуто в основному за рахунок фізичних магазинів, на які керівництво компанії робило основні ставки. З ослабленням карантину та вакцинацією клієнти все частіше повертаються до звичного способу покупок у фізичних магазинах.
Час показав, що рішення інвестувати в розвиток мережі магазинів — відкривати нові магазини в різних форматах, оновлювати існуючі магазини та покращувати якість обслуговування — було правильним. Як вже було оголошено, Target планує щорічно витрачати на ці питання 4 мільярди доларів. І ця тактика повністю виправдовує себе.
Сьогодні Target володіє найбільшою кількістю власних торгових марок, порівняно з Walmart та Amazon. Наприклад, згідно з доповіддю платформи Profitero, бренди Target становлять 27 відсотків продуктів харчування та напоїв. У побутовій хімії ця частка становить 21%, а в сегменті «товари для здоров’я та краси» — 17%.