All Retail
Опубліковано

Новий BROCARD у харківському ТРЦ «Нікольський»

Теги:
Brocard
Фото:
All Retail

Компанія «Брокард-Україна» відкрила новий магазин площею 376 м² у харківському ТРЦ «Нікольський» (вул. Пушкінська, 2А).

«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’sМ.А.С., інтернет-магазини BROCARD.UA та LETU.UA). У компанії 99 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і понад 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 75 нішевих парфумерних домів.  

 У 2020 році загальний обіг мережі склав 4,126 млрд грн.  

Новий харківський BROCARD виконаний у звичній для нових об'єктів мережі чорно-білій гамі. Інтуїтивно зрозуміла конфігурація полегшує процес пошуку потрібних засобів: парфумерія, декоративна косметика, догляд для шкіри і волосся, зонування на жіночі та чоловічі лінії.

У новому магазині представлені 130 брендів парфумерії і косметики (CHANEL, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші).

Для нішевих ароматів відведено окремий зал. Тут, у камерній атмосфері, можна отримати кваліфіковану консультацію експертів і послухати аромати легендарних брендів (Tiziana Terenzi, V Canto, Penhaligon's, Vilhelm Parfumerie, Trussardi Le Vie Di Milano, L'Artisan Parfumeur, Montale та інші).

Стильний мейкап-бар стане ідеальним місцем для селфі та тестування нових засобів декоративної косметики під керівництвом професійних візажистів.

Також у новому магазині буде представлено стенд для самостійного вибору ароматів, де парфумерія сегментована не за брендами, а в рамках більш зрозумілих і звичних характеристик (свіжий, деревний, солодкий аромат).

«Відкриття BROCARD у харківському ТРЦ «Нікольський» – довгоочікувана подія для нашої компанії. Терміни будівництва неодноразово переносилися. Ми звикли бути винятково в кращих торгових центрах країни, а «Нікольський» вже до них зараховують: концептуальний дизайн та інтер'єри від португальської компанії Sonae Sierra, величезна площа – 106 тис. м², ресторани, кінотеатр і понад 150 магазинів. Звичайно, присутність BROCARD стала цілком закономірним рішенням – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі.

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена виключно оригінальна продукція провідних світових брендів косметики та парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками та дистриб'юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або