All Retail
Опубліковано

Володимир Соболєв змінив продукти на бетон

Фото:
Marketing Media Review

На своїй сторінці в Facebook Володимир поділився новиною про початок роботи в девелоперської компанії «Ковальська». Пояснюючи свій вибір, він зазначив, що хотів би робити значущі речі та приносити справжню користь. Ось як він описує свої роздуми в пості:

«Я знав тільки, що вже не збираюся бути ПРОСТО маркетологом або ПРОСТО директором з маркетингу. Бути фахівцем, який робить Кампейн, відповідає за лідогенерцію і працює з портфелем брендів. Я відчував, що настав час, коли крім цього мені НЕОБХІДНО приносити справжню користь і робити значущі речі.

У такі моменти — я звертаюся до своєї бібліотеки. Що я люблю? «Маркетинг і література» — думав я перед своїми книжковими стелажами — «Де тут є місце бетону?»

Ця думка крутилася в голові, поки я не зачепився поглядом за серію книг, присвячених роботам Антоніо Гауді, а потім книгам про кризу урбанізму, а потім про тріумф міста ... Тут я зрозумів, що у мене в житті завжди була галузь, яка йшла десь то дуже поруч, але була радше таємницею любовʼю і захопленням, ніж професією. Архітектура та урбанізм. А в Україні навряд чи знайдеться компанія, яка б більш трепетно і дбайливо ставилася до архітектури у своїй роботі. Все встало на свої місця».

Відзначимо, з квітня 2020 року Володимир очолював маркетинг мережі продуктових магазинів Varus, а до цього майже три роки займав пост директора по digital-маркетингу ПриватБанку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або