All Retail
Опубліковано

60% продукції Nestle не є здоровою

Теги:
Nestle
Фото:
trademaster.ua

Nestle випустила звіт, в якому зазначила, що понад 60% її продуктів не відповідають критеріям здорового харчування.

Компанія також заявила, що оновлює свою стратегію в області харчування і здоровʼя. Харчовий гігант заявив, що працює над «загальнокорпоративним проєктом» по оновленню своєї стратегії в області харчування і здоровʼя і розглядає весь свій портфель, щоб переконатися, що його продукти відповідають потребам в харчуванні.

Найбільша у світі харчова компанія заявила, що за останні сім років знизила вміст цукру і натрію у своїх продуктах приблизно на 14-15%. В компанії додали, що продовжить робити свою продукцію здоровішою.

Nestle повідомила, що в останні роки вони випустили тисячі продуктів для дітей і сімей, які відповідають стандартам харчування. «Ми вважаємо, що здорова дієта означає знаходження балансу між благополуччям і задоволенням. Це охоплює наявність місця для деяких смачних страв, які споживаються в помірних кількостях. Наш напрямок не змінився: ми продовжимо робити наше портфоліо смачнішим і кориснішим», — йдеться в повідомленні.

У внутрішньому документі Nestle визнала, що понад 60% її основних харчових продуктів і напоїв «не відповідають визнаним визначенням здоровʼя». Компанія відзначила, що, деякі з її продуктів ніколи не будуть здоровими, незалежно від того, скільки вони будуть оновлюватися, відзначає Financial Times.

Видання зазначило про те, що йому відомо про презентацію, поширеною серед вищого керівництва на початку цього року, в якій говорилося, що тільки 37% харчових продуктів та напоїв Nestle з розбивкою по виторгу, за винятком таких продуктів, як корм для домашніх тварин, мають рейтинг вище 3,5 за системою Health Star Rating в Австралії.

Близько 70% харчових продуктів не відповідали вимогам, як і 96% напоїв, за винятком чистої кави. 99% портфеля кондитерських виробів і морозива також не відповідали стандарту.

Дані не включають корм для домашніх тварин, дитяче та лікувальне харчування.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або