All Retail
Опубліковано

H&M відкриває онлайн-магазин секонд-хенд відразу в 20 країнах світу

Теги:
AR ексклюзив
Фото:
malls.com

Інтернет-магазини Sellpy орієнтовані на екологічно чисту моду і мають успіх у молодого покоління.

Sellpy, онлайн-магазин уживаних товарів, що належить шведському ритейлеру H & M, оголосив про значне розширення. Мережа онлайн-магазинів секонд-хенд почне роботу в 20 країнах Європи.

Популярність онлайн-ринку уживаних товарів пояснюється тим, що все більше і більше покупців, особливо серед молодого покоління, замислюються про негативні наслідки «швидкої моди». Вони надають перевагу ношеному одягу хорошої якості, тому що такий підхід дозволяє їм дбати про навколишнє середовище. Вартість товарів зазвичай нижча, ніж їх більш нові аналоги тих же торгових марок.

Sellpy розпочала свою діяльність в 2014 році в Швеції, і після розширення кількість ринків, на яких представлений інтернет-магазин, досягне 24. Унікальною особливістю стартапу є те, що платформа сама бере на себе весь процес продажу вживаного одягу, від отримання товару від продавців до фотографування, маркетингу та доставки. У 2015 році Sellpy була придбана шведським рітейлером H & M, який вже відчував зниження продажів і шукав нові джерела доходу. В результаті компанія інвестувала близько 24 мільйонів доларів в Sellpy і володіла 70% акцій стартапу.

За словами керівника відділу розвитку Sellpy Густава Вессмана, «Кожен придбаний був у вжитку предмет економить ресурси для нашої планети. Попит на наших нових ринках стрімко зростає». У своїй заяві про розширення компанія також підкреслює, що ринок уживаних речей сьогодні є одним з найбільш швидкозростаючих сегментів індустрії моди.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або