All Retail
Опубліковано

Zara обʼєднає онлайн і офлайн в Мадриді

Більше 9 тис. кв. метрів буде зайнято новими концепціями магазинів Zara, Zara Home і Stradivarius в торговому центрі, який будується у відреставрованому приміщенні Edificio España в Мадриді. Нові магазини покликані стати світовим еталоном для інтеграції звичайних магазинів і покупок в Інтернеті.

Zara займе більше 7,7 тис. кв. метрів на чотирьох поверхах. Магазин буде включати, серед іншого зону збору онлайн-замовлень, підтримувану точкою автоматичної доставки і касами самообслуговування. Клієнти також зможуть використовувати додаток Zara «Store Mode», доступне в усіх магазинах бренду в Іспанії. Компанія також підготувала нову функцію «Pay & Go», яка дозволить покупцям купувати товари, відсканувавши їх у програмі Zara на мобільному телефоні.

В інтерʼєрах будуть переважати плавні округлі лінії та жива рослинність — інформує dlahandlu.pl

У свою чергу магазин Stradivarius займе 1,2 кв. метрів на двох поверхах і буде мати два входи з вулиці. Як і в магазині Zara, в ньому буде можливість сканувати товари за допомогою додатка для смартфона і функції самостійної оплати.

В інтерʼєрі будуть присутні натуральний камінь, дерево і рослини. Ідея екології також буде включати в себе динамічне освітлення магазину, кероване централізованою системою Inergy, яка захистить від надмірного споживання енергії. Все це буде поєднуватися з індустріальними акцентами, такими як відкриті стелі, що додасть інтерʼєру столичного характеру.

Нові магазини доповнять пропозицію Edificio España, яке є частиною площі Plaza de España, що піддається комплексній реконструкції.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або