All Retail
Опубліковано

Будь-яку згадку про тютюн і алкоголь хочуть заборонити

Фото:
НВ

Депутати хочуть заборонити ЗМІ укладати будь-які рекламні контракти з тютюновими та алкогольними компаніями, ресторанам — просувати цю продукцію і публікувати меню на сайтах. 300 правок в профільний законопроект виникли як сюрприз для ринку

2 червня комітет Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики готується розглянути близько 300 правок до законопроєкту 4212. Проєкт стосується реклами тютюну і сигарет. Зміни передбачають практично повну заборону на будь-яку згадку торгових марок сигарет, включаючи електронних, і алкоголю на сторінках ЗМІ, в меню на сайтах ресторанів і в інтернет-магазинах. Якщо Верховна Рада у другому читанні підтримає ці новації, то це, ймовірно, принесе депутатам політичні дивіденди. А ось бізнесу — десятки мільйонів доларів збитків. Неолігархічні медіа втратять частину рекламних бюджетів, і їм ще важче буде зберігати незалежність.

Про тютюн, електронні сигарети та алкоголь — ні слова

Законопроєкт 4212 був зареєстрований у Верховній Раді 12 жовтня минулого року. Документ вносив зміни в ст. 22 закону Про рекламу і стосувався просування електронних сигарет і рідин до них. Фактично, депутати запропонували заборонити їх рекламу також, як і звичайних сигарет. І Верховна Рада проголосувала за ці зміни в першому читанні.

Але напередодні другого читання до законопроєкту було внесено близько 300 правок, які фактично забороняють будь-яку згадка про алкоголь і будь-яку тютюнову продукції в мережі. Наприклад, виробникам можуть заборонити комунікувати зі споживачами та розсилати їм інформацію через електронну пошту або за допомогою смс-повідомлень.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або