All Retail
Опубліковано

Топ-20 найдорожчих брендів рітейлерів України за версією видання «Главком»

Теги:
рітейл-брендинг
Фото:
RAU

Главком представив рейтинг найдорожчих національних брендів за підсумками 2020 року. Список складений на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting.

Серед лідерів — Нова пошта, АТБ і Rozetka. За минулий кризовий рік загальна вартість першої сотні українських брендів збільшилася на 1,4%, і зараз становить $ 6,2 млрд.

У трійку лідерів рейтингу, як і за підсумками 2019-го, увійшли Моршинська (її вартість оцінена в $ 525 млн), Нова пошта ($ 337 млн) і Rozetka ($ 311 млн) — пише RAU

Сектор роздрібної торгівлі виявився найбільш швидкозростаючим і конкурентним в епоху коронавіруса. У першій сотні найдорожчих брендів у 2020 році зібралося 20 компаній, повʼязаних з рітейлом. Значно посилилися за рік АТБ, Епіцентр і Comfy — вартість кожної з торгових марок зросла більш, ніж на 40%.

У той же час, частина рітейлерів зазнала втрат у вартості. Найбільше просів бренд Велика Кишеня, який за рік втратив 25,38% вартості, також на 20% погіршилася ситуація у ЕКО маркет.

Топ-100 покинули Фуршет і Intertop, замість них в рейтинг підтягнулися Varus і Zarina. Остання, в свою чергу, стала єдиним ювелірним брендом сотні найдорожчих. Максимальна кількість місць в топ-20 рітейлерів за 2020 рік займають продуктові мережі — 30% всього рейтингу.

Ще чотири позиції — за рітейлерами техніки і електроніки. Їх загальна вартість становить близько $ 200 млн, FMCG-рітейлерів, в свою чергу, майже $ 450 млн.

Лише чотири компанії перетинають позначку в $ 100 млн вартості бренду — Нова пошта, Rozetka, АТБ та ОККО. Ще дві — Епіцентр і Сільпо — близькі до цієї цифри. Також, серед інших компаній, крім Rozetka, потіснився ще один ecommerce-гравець — компанія prom.ua, яку експерти оцінили в $ 16,5 млн. Замикають 20-ку бренди Велика Кишеня і Zarina, вартість кожного оцінюють в суму близько $ 10 млн.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або