All Retail
Опубліковано

«Нова Пошта» відкрила нові автоматизовані термінали в Вінниці, Словʼянську та Чернівцях

Теги:
Нова Пошта
Фото:
delo.ua

"Нова Пошта" у травні відкрила три нових автоматизованих термінали — у Вінниці, Словʼянську (Донецька область) і Чернівцях, повідомила прес-служба компанії в четвер.

«Кількість посилок і вантажів, які доставляє „Нова Пошта“, збільшується не тільки в великих містах, а й в районних центрах і селах. Це стимулює нас інвестувати в автоматизацію нашої інфраструктури по всій країні. А це, в свою чергу, дозволяє місцевому бізнесу нарощувати свої продажі і дотримуватися зобовʼязань щодо термінів доставки перед клієнтами. Крім того, запуск терміналів — це нові робочі місця, інвестиції в розвиток регіону і податки до місцевих бюджетів», — цитує прес-служба СЕО компанії Олександра Бульбу.

Відзначається, що всі термінали оснащені автоматизованим обладнанням, яке дозволяє швидко сортувати посилки в коробках або ті, які мають прямокутну форму. Зараз термінали обробляють 120 посилок в хвилину. Вивантаження і завантаження з сортувальних ліній відбувається безпосередньо в кузов автомобілів за допомогою телескопічних конвеєрів. Посилка на терміналі знаходиться до 2 хвилин.

Термінал в Вінниці має площу 5,7 тис. кв. метрів. Він буде сортувати відправлення для Вінниці і 56 населених пунктів Вінницької області. На терміналі створено 65 нових робочих місць, а інвестиції в його запуск склали 48,6 млн грн.

Словʼянський термінал розташований на площі 3,5 тис. кв. метрів. Він буде сортувати відправлення для Словʼянська і 67 населених пунктів Донецької і Луганської областей. Всі процеси на терміналі обслуговують 74 працівника. Інвестиції склали 33,6 млн грн.

Термінал в Чернівцях загальною площею 6,7 тис. кв. метрів буде сортувати відправлення для Чернівців і 45 населених пунктів області. На ньому створено 70 нових робочих місць, а в його запуск інвестовано 44,6 млн грн.

У планах компанії — відкривати нові автоматизовані термінали і в інших обласних центрах України.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або