All Retail
Опубліковано

Tesco згортає міжнародний оптовий бізнес

Теги:
Tesco
AR ексклюзив
Фото:
https://www.pymnts.com

Відповідно до звітів Retail Week, Tesco почала згортати свій міжнародний оптовий бізнес і планує повністю закрити його до середини наступного року.

Хоча вважається, що бізнес в 2020 році показав хороші результати, Tesco, мабуть, прийняла таке рішення після «ретельного аналізу свого масштабу і потенціалу зростання».

Підрозділ експортує продукцію під власною торговою маркою Tesco приблизно 20 партнерам по всьому світу, включаючи Австралію, Саудівську Аравію і Європу.

Коментуючи, керівник групи продуктів Tesco Ашвін Прасад сказав: "Це було важке рішення, але ми вважаємо, що воно правильне, і маємо намір підтримувати наших партнерів в майбутній перехідний період".

Рішення припинити міжнародну оптову торгівлю було прийнято на тому ж тижні, коли Tesco припинила свій закупівельний альянс з Carrefour, хоча Tesco заявляє, що ці дві події не повʼязані.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або