23% замовлень в Amazon включають продукти харчування
- Фото:
- innotechnews.com
У Walmart ця цифра перевищує 50%.
Згідно зі звітом Jungle Scout «Q2 2021 Consumer Trends Report», більше половини покупців Walmart.com заявили, що купували продукти онлайн в першому кварталі, в порівнянні з 23% покупців Amazon.com.
Крім продуктів, найбільш популярними категоріями товарів в першому кварталі серед покупців Wamart.com були косметика і засоби особистої гігієни, а також засоби для чищення. Згідно зі звітом, майже третина споживачів (27%) заявили, що їхні витрати на Walmart.com збільшилися в першому кварталі. Це, швидше за все, допомогло Walmart збільшити зростання електронної комерції в першому кварталі на 37%.
Поряд з ключовими даними про переваги Amazon і Walmart.com, щоквартальне дослідження 1 000 споживачів в США вивчає вплив економіки, викликаної пандемією, зміни способу життя і відносини, включаючи поточні пріоритети споживачів, їх рівень комфорту при поверненні до певних занять, і як все це вплине на те, що і де вони купують в 2021 році.
Наприклад, у звіті підтверджується, що швидка та недорога доставка тепер необхідна для задоволення потреб онлайн-покупців. 91% споживачів очікують отримати онлайн-замовлення протягом тижня, а 9% очікують, що всі онлайн-замовлення будуть доставлені в той же день. Крім того, 70% заявили, що будуть засмучені, якщо замовлення не надійде вчасно.
Що стосується вартості доставки, 80% споживачів очікують безкоштовної доставки при замовленні товарів на певну суму в доларах, а 66% очікують безкоштовної доставки для всіх замовлень.