All Retail
Опубліковано

Дух стріт-фуду Америки на заправках SOCAR

Уже місяць як в столичних локаціях АЗК SOCAR можна спробувати їжу американської мережі хот-догів Nathanʼs Famous.

Щоб всі страви були канонічно правильним, в компанії SOCAR прийняли непросте логістичне рішення. І як результат — успішний запуск франшизи Nathanʼs Famous.

Про те, як компанії вдалося отримати право на цю франшизу, про стартові показники діяльності та про подальші плани нам розповів директор роздрібного напрямку SOCAR Україна Ігор Орлов.

Ігор Орлов

- Добрий день. Розкажіть, будь ласка, як, у кого і чому було прийнято рішення про партнерство SOCAR з мережею хот-догів Nathanʼs Famous?

- Якщо ви бували на наших АЗК, то напевно помітили, наскільки і як ми відрізняємося від інших гравців на ринку. Адже до нас заїжджають не тільки для того, щоб заправити машину паливом, якість якого безумовно, але і щоб перекусити дійсно смачною їжею, купити додому щось з продуктів, багато з яких ви не знайдете у звичайному магазині. І в цьому наша стратегія розвитку — постійно пропонувати те, чого немає в інших, бути першими, дивуючи та передбачаючи потреби клієнтів. Саме тому у нас виникла ідея запропонувати гостям продукт, який ще не представлений на ринку України, але є абсолютним бестселером у своїй категорії та по суті хот-догом №1 у світі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або