All Retail
Опубліковано

Amazon заблокував роботу 340 сайтів китайської групи на своєму маркетплейсі

Теги:
e-commerce
Фото:
marketingland.com

Amazon.com закрив 340 інтернет-магазинів, що належать одному з найбільших китайських рітейлерів платформи, в першій половині цього року, оскільки гігант електронної комерції США посилює заходи по боротьбі з платними відгуками й іншими порушеннями.

Судовий позов був зроблений проти магазинів, що належать Shenzhen Youkeshu Technology Co., нібито за порушення правил Amazon без надання будь-яких подробиць, згідно заявці, поданій на цьому тижні материнською компанією Tiza Information Industry Corp.

Магазини, діяльність яких Amazon або заборонила, або заморозила, склали 30% від загальної роздрібної присутності Youkeshu на платформі. У ньому говориться, що понад 130 мільйонів юанів (20,08 мільйона доларів США) з коштів Youkeshu були заморожені, і, за оцінками, продажі рітейлера в першому півріччі цього року скоротяться на 40-60 відсотків.

У своїй документації Tiza повідомила, що "правила для платформ електронної комерції посилюються, оскільки порушення прав і маніпуляції з оглядами продовжують рости".

"Amazon може призупинити продажі або заморозити кошти магазинів для [продажу] продуктів з ризиками інтелектуальної власності і [надмірними] скаргами клієнтів", — говориться в заяві Tiza. У ньому говориться, що понад 130 мільйонів юанів (20,08 мільйона доларів США) з коштів Youkeshu вже заблоковані Amazon.

У Youkeshu було в цілому 1135 інтернет-магазинів на Amazon в 2020 році, обсяг продажів яких в тому ж році склав 1,5 мільярда юанів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або