All Retail
Опубліковано

Індійський конкурент Amazon збільшив оцінку до $37,6 млрд перед IPO

Теги:
e-commerce
Фото:
minfin.com.ua

Індійський інтернет-рітейлер Flipkart залучив $ 3,6 млрд в останньому інвестиційному раунді. Оцінка компанії перед IPO, яке заплановане на початок 2022 року, досягла $ 37,6 млрд.

Як повідомляє Techcrunch, новий раунд став найбільшим серед стартапів в Індії. Фінансування очолили сінгапурський держфонд GIC, канадський CPP, Vision Fund 2 від SoftBank і Walmart. Залучені кошти компанія планує направить на те, щоб задіяти «made-in-India» технології і трансформувати споживче середовище.

Flipkart називають головним конкурентом Amazon в Індії. На ринку цієї країни переважають фізичні магазини, а потенціал онлайн-торгівлі оцінюється в $ 100 млрд на рік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або