All Retail
Опубліковано

Продажі Pepsi виросли на 13%

Теги:
PepsiCo

Компанія PepsiCo збільшила обсяг продажів в II кварталі на 13% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до $ 19,2 млрд, пише Bloomberg.

PEPSI

Американська транснаціональна корпорація в сфері харчової промисловості, виробник безалкогольних напоїв та інших продуктів харчування. Більше половини виручки компанії дає діяльність в США

Аналітики очікували в середньому $ 17,9 млрд.

Таких показників компанії вдалося досягти завдяки тому, що північноамериканські споживачі почали повертатися в ресторани, бари і на стадіони, відзначає видання.

«У цьому кварталі люди раптово почали виходити на вулицю, але вже не туди, куди ходили раніше», — зазначив фінансові директор PepsiCo Хʼю Джонстон. На громадське харчування припадає 20% бізнесу PepsiCo з виробництва напоїв і 10% закусок.

За словами Джонстона, виробничі потужності все ще не повернулися до колишнього рівня. Компанія продовжить реструктуризацію, заплановану до 2026 року.

Як пише CNBC, продажі виросли в Латинській Америці, Європі та на інших міжнародних ринках компанії. Найвищий показник серед всіх підрозділів Pepsi за квартал показала Північна Америка — зростання 21%. На тлі фінрезультатів акції PepsiCo виросли більш ніж на 2%, встановивши новий історичний максимум. В результаті чого ринкова вартість компанії становить $ 211 млрд.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або