Експерт: 35% споживачів готові купувати преміальну молочку
- Фото:
- earth.com
Споживання продуктів харчування під час локдауна збільшилося, в тому числі і молочних продуктів.
Продажі зросли як в обсягах, так і в грошах. Виручка молочного ринку за останній рік склала 44 млрд грн.
Про це повідомила директор зі стратегічного розвитку компанії Nielsen Україна і Білорусь Ірина Гарслян під час MilkyForum 2021.
«Найбільшу частку в категорії «молочні продукти» в продажах займає сир — 32,5%, який за період 2020 року додав 1,7%, молоко — 15,7% (+ 7,4%), сир кисломолочний — 14,6% (+ 9,9%). При цьому на 2,5% менше стали купувати йогурт і кефір ", — зазначає Ірина Гарслян.
За її словами, на українському ринку спостерігається тренд на власні торговельні марки, і не тільки в молочних категоріях. Це відбувається через те, що споживач сприймає власні торгові марки як продукти, які дешевші, ніж товари від виробника.
Також Ірина Гарслян зазначила, що 35% споживачів готові купувати преміальну молочну продукцію. Для них це означає: виробництво з високоякісних інгредієнтів, відома торгова марка або бренд, яким можна довіряти, і походження продукту з конкретної країни або регіону.