Держпродспоживслужба після перевірки скасовує накладені на "Нову пошту" штрафи
- Фото:
- Новое Время
Комісія Держпродспоживслужби для проведення перевірки дій співробітників служби в Харківській області, які застосували до на "Новій пошта" багатомільйонні штрафи, встановила: в ході контролю було допущено процесуальні порушення, а при застосуванні санкцій не був врахований принцип пропорційності порушення і покарання, повідомила глава Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
«За підсумками перевірки штрафи рекомендується (формулювання, згідно з нормою закону) скасувати. Впевнена, що так і станеться», — написала вона на своїй сторінці в Facebook в четвер.
Глава служби зазначила, що зроблені серйозні висновки, які увійдуть в основу нових законодавчих норм.
«Дії інспектора в районному центрі породили «ефект метелика» - привели до масштабної негативної ситуації на рівні всієї держави. Це ненормально, ефективна система не працює. Тому будемо міняти систему. Як саме — розповім пізніше", — написала Магалецька.
При цьому вона додала, що пропонує «Новій пошті» встановити в своєму додатку «кнопку», яка надала б можливість споживачеві відразу, на місці, поскаржитися на порушення його прав у відділенні.
«Таким чином, ми зможемо спільними зусиллями держави і бізнесу поліпшити рівень захисту прав громадян і всі конфлікти вирішувати оперативно. Переконана, що в цьому будуть зацікавлені і велика і прогресивна компанія «Нова Пошта», і споживачі ", — зазначила глава служби.