All Retail
Опубліковано

Bluetooth-навушники обганяють провідні аксесуари: нова ніша для розвитку в рітейлі

Наш світ заточений під те, щоб кожен день бути сильніше, швидше і краще. Фокус змістився на все, що спрощує життя і дозволяє залишатися на хвилі трендового «успішного успіху».

У цю формулу ідеально вписується блютуз-гарнітура, яка спочатку була сприйнята з обережністю, але потім сильно полюбилася покупцям. У школяра, студента, підприємця, багатодітної мами, пенсіонерки — у різних категорій населення можна зустріти блютуз навушники.

Що сталося на ринку bluetooth-аксесуарів?

Сталося ось що: все частіше покупці приходять у будь-яку роздрібну точку продажів і заявляють: «Мені, будь ласка, бездротові навушники». У споживача більше немає часу і бажання розбиратися з ненависними дротами, які постійно плутаються і ніяк не поліпшують якість звуку. Саме тому, якщо ви розвиваєтеся в рітейлі, варто розглянути цей товар як ласий шматочок для того, щоб підняти продажі. Зараз у Eldorado кількість бездротових навушників наздоганяє провідні. Судячи зі зростання продажів, перші скоро і зовсім переженуть. У чому секрет популярності:

  • навіть бюджетні варіанти доставлять максимум комфорту від прослуховування;
  • з багатьма моделями можна сміливо йти в душ, вони не займають багато місця і зручні для занять спортом;
  • якість звучання нічим не гірше, ніж у провідних аналогів.

Відповідно, споживачам немає сенсу брати дротяні навушники за тією ж ціною, якщо є більш комфортна і часто більш функціональна пропозиція .

Попит буде стабільним чи це тренд 2021 року?

Bluetooth-гарнітуру точно не можна назвати трендом, оскільки це вже необхідність у сучасних реаліях. Для успішної реалізації головне — вибирати продукцію якісних постачальників. Якщо ви ще жодного разу не пробували це чудо техніки, варто хоча б день проходити в них, і ви зрозумієте, чому провідні аналоги потихеньку втрачають свою актуальність і скоро залишаться затребуваними лише в певних нішах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або