Zara не планує закривати магазини і робить ставку на гібридну модель
На тлі зростання моделі онлайн-торгівлі Inditex робить ставку на гібридну модель, що поєднує в собі традиційні магазини і можливості онлайн-замовлення.
Іспанський рітейлер Inditex, власник модних брендів Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius та інших, показав приклад досить швидкого виходу з обмежень пандемії. Компанії належить близько 6700 магазинів по всьому світу, більшість з яких були закриті під час карантину. Тим часом, до кінця 2020 року онлайн-доходи Inditex виросли на 77 відсотків.
Однак рітейлер не поспішає слідувати за багатьма учасниками ринку і закривати фізичні магазини. Навпаки, Inditex вирішила зробити ставку на так звану гібридну модель. Компанія не закриває свої фізичні магазини, вважаючи, що для багатьох покупців модного одягу дуже важливо мати можливість побачити і приміряти нові моделі.
У той же час активно розвиваються мобільні додатки і можливість швидко і легко замовляти онлайн. Більшість магазинів перетворюються на невеликі розподільчі центри, що дозволяє доставляти замовлення в найкоротші терміни. Таким чином, роздрібний торговець використовує мережу магазинів як мережу складів, що дозволяє найбільш ефективно виконувати онлайн замовлення.
Компанія також активно впроваджує систему відстеження продуктів, яка дозволяє більш раціонально перерозподіляти запаси всередині мережі магазинів і складів і дозволяє виконувати замовлення без втрати ресурсів і часу.