All Retail
Опубліковано

Російська Dodo Pizza стартує в Польщі

Dodo Pizza — мережа піцерій, яка розвивається по франшизі. Перша локація в Польщі відкрилася в центрі Варшави. Поки тільки з можливістю доставки, в найближчих планах відкриття ресторанного залу.

В даний час мережа є найбільшою піцерією в РФ і Казахстані. В цілому вона працює в 13 країнах Європи, Азії, Африки і США та обʼєднує близько 711 торгових точок — повідомляє WH.pl

Компанія була заснована десять років тому в Сиктивкарі (Росія) Федором Овчінніковим. Підприємець вирішив змінити традиційний бізнес-підхід в сфері доставки піци, створивши платформу для онлайн-замовлень і мобільний додаток.

Dodo Pizza позиціонує себе як перша франшиза по доставці піци в цифровому форматі. Вона пропонує своїм діловим партнерам прозору систему франчайзингу та надає власні ІТ-продукти, також відомі як Dodo IS. Це комплексний інструмент, що включає мобільний додаток, веб-сайт, управління робочим процесом кухні і аналітику продажів. Він працює як веб-додаток, роблячи його доступним з будь-якого браузера і забезпечуючи управління даними в реальному часі.

У 2014 році Dodo Pizza відкрила свій перший франчайзинговий підрозділ за межами Росії в Брашові (Румунія) і запустила першу в світі комерційну доставку піци за допомогою дронів.

Через два роки компанія стала найбільшою мережею піцерій в Росії.

У 2017 році мобільний додаток Dodo дебютував в App Store і Google Play. Рік по тому додаток згенерував 59% всіх замовлень.

У 2018 році Dodo Pizza поставила перед собою мету збільшити кількість закладів в Європі, США і Китаї з 16 до 200 до кінця 2021 року і збільшити ІТ-команду з 50 до 250 програмістів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або