All Retail
Опубліковано

Українські онлайн-продавці наростили прибутки на міжнародних маркетплейсах

Теги:
e-commerce
Фото:
ubr.ua

Розвиток світового e-commerce, що прискорився в останні роки, позитивно відбився на доходах українців.

З 1 кварталу 2019 року по 1 квартал 2021 року середній дохід українського онлайн-продавця на міжнародних торгових майданчиках виріс в 1,5 рази (на 49%). Про це свідчить дослідження платіжної платформи Payoneer.

За її даними, за два роки кількість українських селлерів зросла на 14%, а загальні зарахування в Україну збільшилися на 69%.

"Серед українців, які заробляють на міжнародних ринках, в 1 кварталі 2021 року онлайн-продавці отримали найбільший середній дохід — $ 10 405. Якщо ще 20 років тому для невеликих локальних виробників експорт був скоріше випробуванням, то тепер завдяки онлайн-торгівлі для них відкритий весь світ ", — зазначив Ігор Ковальов, генеральний менеджер Payoneer в Україні та Білорусі.

Більше половини загальних зарахувань українським селлерам (53%) концентрується в пʼяти великих містах, свідчать дані за перші три місяці 2021 року. У той же час третина (32%) від зарахувань в Україні припадає на одне місто — Київ. В Одесу надходить 7% зарахувань, по 6% — в Дніпро і Харків, і тільки 3% — до Львова.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або