All Retail
Опубліковано

Продуктовий онлайн-ринок США майже потроївся в 2020 році

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
shoppingpl.com

Харчова промисловість США сильно постраждала від COVID-19.

У 2020 році більше споживачів, ніж будь-коли раніше, вирішували замовляти продукти харчування і напої в інтернеті, щоб уникнути покупки продуктів в переповнених магазинах, де вони можуть зазнати впливу вірусу COVID-19. Як повідомляється в новому звіті Packaged Facts "Майбутнє продуктового рітейлу: онлайн-продажіʼʼ, в 2020 році продуктовий онлайн-ринок майже потроївся.

Packaged Facts прогнозує, що онлайн-продажі продуктів харчування і напоїв сповільняться протягом наступних пʼяти років, хоча пандемічний бум в 2020 і 2021 роках буде впливати на ринок в найближчі роки.

Покупки продуктів в Інтернеті багато в чому обумовлені зручністю, особливо під час пандемії COVID-19. Національне онлайн-дослідження споживачів, проведене в червні 2021 року Packaged Facts, показало, що покупці продуктових інтернет-магазинів найчастіше повідомляють про покупки продуктів через інтернет, тому що для них так комфортніше, причому побоювання, повʼязані з пандемією, є другою найбільш частою причиною .

Проте, багато споживачів ідентифікують пандемію як причину, по якій вони вперше скористалися можливістю покупки продуктів через інтернет або збільшили кількість інтернет-покупок. В опитуванні Packaged Facts, проведеному в листопаді-грудні 2020 року, 35% споживачів повідомили, що вперше замовили самовивезення з продуктового магазину під час пандемії коронавіруса.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або