All Retail
Опубліковано

Російська Wildberries прокоментувала введені проти компанії санкції в Україні

Теги:
e-commerce
Фото:
innotechnews.com

За твердженням компанії, санкції можуть чинити негативний ефект на підприємців України.

Обсяги продажів товарів українського виробництва за календарний рік (липень 2020 — липень 2021 г.) через онлайн-платформу Wildberries перевищили 1,1 млрд рублів. Таким чином, обмеження можуть мати негативний вплив на представників малого бізнесу України, відзначає інтернет-рітейлер.

Близько 24% товарів українського виробництва, які продаються на онлайн-платформі, відносяться до категорії косметики, 17% — іграшки, 11% — посуд та інвентар. Також на Wildberries підприємцями реалізується одяг, взуття, книжкова продукція, зоотовари та багато іншого.

Wildberries заявляє, що на її майданчику реалізуються товари, які інші іноземні гравці давно продавали на території України. Незважаючи на це, обмеження торкнулися тільки Wildberries, що свідчить про політику "подвійних стандартів", наголошується в коментарі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або