All Retail
Опубліковано

Aldi в Австралії запустив барвисту концепцію магазину біля дому

Перший магазин Aldi, Aldi Corner Store, відкрився на північному узбережжі Сіднея. Завдяки новій концепції дискаунтер хоче залучити «космополітичних покупців».

Продовольчі товари та свіжі продукти залишаються основою асортименту, але їх доповнює постійно зростаючий вибір готових страв і продуктів on-the-go. Наприклад, біля входу є кавʼярня, а в іншій частині магазину покупці можуть скористатися пресами для соку. У магазині також представлений широкий вибір домашньої випічки від місцевої мережі Sonoma — повідомляє dlahandlu.pl

Однак найбільшою відмінністю обʼєкта є фрески австралійського художника Малга (Джоел Мур). Ідея попрацювати з місцевими художниками прийшла від Landini Associates, компанії, відповідальної за розробку нової концепції Aldi. Кожен новий магазин матиме унікальний зовнішній вигляд, хоча використовувані матеріали, вивіски в магазинах, касові апарати та одяг для персоналу забезпечать упізнаваний зовнішній вигляд бренду.

"Обʼєднавши кумедні фрески і простоту прямої графічної комунікації, ми хочемо, щоб покупці посміхалися, здійснюючи покупки в Aldi", — сказав Бен Госс, директор відділу графічного дизайну компанії Landini Associates.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або