All Retail
Опубліковано

VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора: найдрайвовіше промо в мережі «АТБ»

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
All Retail

Спека, море позитиву та VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора — так стартує найдрайвовіша промокампанія літа в мережі «АТБ». Один із найбільших ритейлерів країни підготував всеукраїнську акцію з вражаючим подарунковим фондом.

Спека, море позитиву та VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора — так стартує найдрайвовіша промокампанія літа в мережі «АТБ». Один із найбільших ритейлерів країни підготував всеукраїнську акцію з вражаючим подарунковим фондом.

Для великої колаборації мережа об’єднала 55 різних брендів від 13 компаній-виробників. Партнерами акції стали PepsiCo Ukraine, P&G Ukraine, VISA, Nestle Ukraine, Ferrero Ukraine, Olis, МАУ-Ukraine, Malbi Foods, FICOSOTA FOOD EAD, HELL ENERGY, «Хладопром», «Ласунка» та «Новомосковський завод мінводи». Саме їхня продукція має опинитися в продуктових кошиках споживачів для участі в акції. А при оплаті будь-якою карткою Visa або Visa АТБ від Райфу учасник акції отримає додатковий шанс у процедурі визначення переможців.

«Щоразу ми намагаємося зробити акцію все масштабніше та цікавіше, тому до проєкту залучили вдвічі більше партнерів, ніж минулого разу. Це свідчить про довіру до нас не лише з боку покупців, а й з боку компаній, які є лідерами на своєму ринку. Співпраця у рамках цього промо, безумовно, стане для нас новим етапом партнерства», — зазначив генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Закликати покупців до участі в акції запросили легендарну зірку VERKA SERDUCHKA та її маму, які в образах кіногероїв завітали до магазину «АТБ». Такий образ був обраний недаремно, адже одним із подарунків акції є електрокар Porsche Taycan.

«Є одна характеристика, яка нам властива. Щоразу ми намагаємося перевершити самих себе. Ще крутіше подарунки, ще більше брендів-учасників акції та головні зірки української сцени! Нам важливо тішити нашого покупця не лише якісними товарами, а й цікавими активаціями, які одразу привертають увагу», — розповів директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь.

Реалізацією проєкту займались команди одразу декількох агентств у складі комунікаційної групи Twiga Ukraine. Так, креативна концепція акції та ідея ролику належать агенції Lions. Над виробництвом промороликів працювало креативне відеоагентство Lovivideo. А агентство маркетингових сервісів Twiga`Go очолило реалізацію промокампанії, взявши на себе управління всім проєктом.

«Наша творча команда одразу зрозуміла, що потрібно цій акції — ми перенесли покупців до кінострічки. Щоб досягти такого ефекту, ми створили кумедний дубляж та кіношну картинку. А на роль харизматичного головного героя чудово підійшли легендарна зірка країни VERKA SERDUCHKA та її мама. Вони стали українською версією Термінатора з функцією гіпнозу, який заряджає на гарні емоції, подарунки та енергію літа», — підкреслила керуюча директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.

Щоб долучитись до акції, достатньо придбати товарів на суму від 250 або 500 грн одним чеком (зокрема один товар партнера) або оплатити покупку на суму від 250 або 500 грн карткою Visa або Visa АТБ від Райфу. Після цього потрібно зареєструвати код із чеку на сайті energy.atbmarket.com. Чим більше торговельних марок партнерів у чеку, тим більше в учасника шансів отримати подарунок.

На переможців чекають вражаючі подарунки. Кожен зареєстрований код на суму від 250 грн бере участь у визначенні отримувачів 40 одиниць електротранспорту — електросамокатів, електровелосипедів та електроскутерів. Серед тих, хто придбає товарів на суму від 500 грн або оплатить покупку від 250 грн карткою Visa АТБ від Райфу, будуть визначені отримувачі 10 електромобілів Nissan LEAF та електрокара Porsche Taycan. Також учасники матимуть можливість виграти бонусні сертифікати від Comfy та 500 мобільних батарей.

«Цей проєкт вимагав чимало енергії та сил всієї нашої команди, але воно того варте! Адже немає нічого приємнішого, ніж бачити здивовані та щасливі обличчя переможців. Ми вдячні партнерам, які завжди відкриті до співпраці та готові підтримати наші ідеї. Попереду ще більше викликів — і ми до них готові!», — зазначила Олена Маковецька, керівник трейд-маркетингового відділу ТОВ «АТБ-маркет».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або