All Retail
Опубліковано

Два продуктових магазини у США створили ринки «потворної» їжі

Теги:
продуктовий ринок
Фото:
Adweek

Щоб сприяти розв’язанню проблеми відходів у країні.

Магазини Misfits Market та Imperfect Foods окремо створили свої ринки «потворної» їжі.

У межах ініціативи крамниці пропонують споживачам підписку на доставку уцінених продуктів. У коробках містяться продукти, закуплені у фермерських господарств. Традиційні бакалії викинули б їх, оскільки вважають такі продукти непридатними для продажу.

У такий спосіб магазини намагаються допомогти зменшити кількість харчових відходів у США — щороку їх 80 мільярдів фунтів. Крім того, магазини підтримують тенденцію з доставки продуктів, яка розвинулася з початком пандемії.

У 2016 році магазин Walmart провів пілотну програму з 300 магазинами, що продавали яблука з дефектами через погодні умови, але тоді ініціатива не вдалася. Натомість французька бакалійна крамниця Intermarché досягла успіху у 2014 році своєю рекламною кампанією на тему «Безславні фрукти та овочі», яка пропонувала споживачам продукцію зі знижкою 30%. В іншому випадку, було зазначено в рекламі, псування продуктів спричинить 300 мільйонів тонн щорічного викиду сміття у країнах ЄС.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або