Експансія АТБ в першій половині 2021 року: уповільнення динаміки та акцент на Захід
- Фото:
- All Retail
Темпи нашого життя з кожним роком, місяцем і днем неухильно прискорюються. Це розуміють і представники багатьох сфер діяльності, особливо співробітники сектора роздрібної торгівлі. Щоб не втрачати лідерських позицій на ринку, мереж супермаркетів — крім потужної маркетингової машини і грамотного менеджменту — потрібна чітка стратегія розвитку, в яку входить відкриття нових магазинів.
У звʼязку з цим, компанія GT Partners Ukraine дослідила експансію торгової мережі АТБ в першій половині 2021 року.
Нагадаємо, що якщо в кінці 2020 року мережа налічувала 1201 магазин, то на кінець червня 2021 року — вже 1238 точок. За пів року рітейлер здав в експлуатацію 39 нових торгових обʼєктів. Зокрема, в перші три місяці 2021 року компанія відкрила 15 магазинів, а надалі лише прискорила темпи експансії: за період c квітня по червень число нових магазинів збільшилося ще на 24 одиниці.
Проте, якщо порівнювати дані аналогічного періоду 2020 року, не можна не відзначити, що роком раніше корпорація АТБ була більш майстерною в плані експансії. Тоді за першу половину 2020-го рітейлер відкрив 56 нових магазинів.
Регіональні переваги АТБ
На заході України в першому півріччі 2021 року було відкрито 14 нових магазинів мережі АТБ. З них, на Львівщині та Івано-Франківщині — 3 об'єкти, на Закарпатті, Рівненщині та в Хмельницькій області — по 2 магазини, а на Волині та в Чернівецькій області відкрилося по одному новому «АТБ-маркету».
У північній частині України кількість торгових обʼєктів АТБ в першій половині 2021 року збільшилася на 13 одиниць. При цьому, в Київській області зʼявилося 11 нових дискаунтерів, з них два — в столиці. Крім того, Житомирщині та Чернігівщині дісталося по одному новому магазину.
У Південній Україні в першій половині 2021 року зафіксовано 5 відкриттів нових АТБ: в Одеській області — 3 обʼєкти, в Миколаївській і Херсонській областях — по одному магазину.
На території Центральної України в зазначений проміжок часу також запрацювали 5 нових дискаунтерів АТБ. Зокрема, у Вінницькій і Полтавській областях — по 1 магазину, в Черкаській області — 3 магазини.
Цікаво, що найменше нових дискаунтерів рітейлера відкрилося в «рідному» для нього регіоні Східної України: там запрацювали лише 2 обʼєкти АТБ (по одному магазину в Дніпропетровській і Харківській областях). Цілком очевидно, що це повʼязано з уже великою присутністю мережі в цьому регіоні країни.