IKEA не перестає дивувати новими ідеями
- Фото:
- dlahandlu.pl
Компанія IKEA тестує в Шанхаї нову концепцію магазину, побудовану на «значущих враження покупців», заходах і сталому розвитку — але без типово встановленого маршруту.
Концепція, що отримала назву «Домашній досвід завтрашнього дня», зосереджена на «емоційному і розширювальному можливості покупців досвіді». Найбільш яскравою відмінністю від минулого є зникнення типового для магазинів IKEA пішохідного маршруту.
Замість цього тут буде поєднання жвавих просторів для проведення заходів та спільної творчості і тихих зон для відпочинку відвідувачів. Кольорові гами допоможуть легко орієнтуватися в кожній зоні, надаючи відвідувачам більше вибору провести свій час в магазині — інформує new-retail.ru
Покупці зможуть не тільки вибрати нові меблі, а й відвідати семінари, кулінарні майстер-класи й так далі. Також в новому магазині буде студія, в рамках якої співробітники мережі зможуть створювати контент для соцмереж і не тільки. Також в магазині буде функціонувати центр допомоги відвідувачам і співробітникам, в якому експерти поділяться своїми навичками в області збірки меблів і допоможуть з будь-якими питаннями щодо налаштування гаджетів або збірки/ремонту меблів.
Прикладом такого центру є «центр творців», де клієнти і місцеві фахівці можуть обмінюватися своїми навичками і працювати над круговими проектами, орієнтованими на виготовлення на замовлення та ремонт.