All Retail
Опубліковано

IKEA не перестає дивувати новими ідеями

Теги:
IKEA
розвиток ритейлу
Китай
Фото:
dlahandlu.pl

Компанія IKEA тестує в Шанхаї нову концепцію магазину, побудовану на «значущих враження покупців», заходах і сталому розвитку — але без типово встановленого маршруту.

Концепція, що отримала назву «Домашній досвід завтрашнього дня», зосереджена на «емоційному і розширювальному можливості покупців досвіді». Найбільш яскравою відмінністю від минулого є зникнення типового для магазинів IKEA пішохідного маршруту.

Замість цього тут буде поєднання жвавих просторів для проведення заходів та спільної творчості і тихих зон для відпочинку відвідувачів. Кольорові гами допоможуть легко орієнтуватися в кожній зоні, надаючи відвідувачам більше вибору провести свій час в магазині — інформує new-retail.ru

Покупці зможуть не тільки вибрати нові меблі, а й відвідати семінари, кулінарні майстер-класи й так далі. Також в новому магазині буде студія, в рамках якої співробітники мережі зможуть створювати контент для соцмереж і не тільки. Також в магазині буде функціонувати центр допомоги відвідувачам і співробітникам, в якому експерти поділяться своїми навичками в області збірки меблів і допоможуть з будь-якими питаннями щодо налаштування гаджетів або збірки/ремонту меблів.

Прикладом такого центру є «центр творців», де клієнти і місцеві фахівці можуть обмінюватися своїми навичками і працювати над круговими проектами, орієнтованими на виготовлення на замовлення та ремонт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або