All Retail
Опубліковано

Спеціальні покази сімейної пригоди «Щенячий патруль» у кіно для рітейлерів

14 серпня у Дніпрі пройшов спеціальний показ сімейної пригоди «Щенячий патруль у кіно» для рітейлерів та клієнтів, організований агентом Viacom CBS в Україні – MOOD Brand Licensing. Показ відбувся у кінотеатрі «Планета кіно» в ТЦ «Аполло».

MOOD Brand Licensing – ліцензійне агентство в Україні, яке представляє права таких відомих міжнародних корпорацій як VIACOMCBS та HASBRO. Агентство допомагає своїм партнерам співпрацювати з корпораціями, використовуючи улюблені бренди мільйонів, на продуктах партнерів.

Присутніми були представники найбільших всеукраїнських торговельних мереж – АТБ, «Варус» та «Єва», а також представники мереж товарів для дітей – усього 175 осіб.

«Наше агентство надає можливість рітейлерам і виробникам товарів використовувати образи наших героїв з картини «Щенячий патруль» для брендингу своєї продукції. Це додає товарам на полицях додаткової привабливості, відмежовує їх від конкурентів, підвищує впізнаваність», – повідомила Тетяна Анохіна, комерційний директор MOOD Brand Licensing.

Прокат стрічки «Щенячий патруль» в Україні почався ще 12 серпня завдяки дистриб’ютору Paramount (входить в холдинг Viacom CBS) – компанії B&H Film Distribution Company, за тиждень до старту всесвітнього показу. А 11 серпня у Києві одразу в двох залах кінотеатру «Оскар» в ТРЦ «Гулівер» відбувся допрем’єрний показ мультфільму, який зібрав понад 700 клієнтів та друзів бренду «Щенячий Патруль».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або