All Retail
Опубліковано

Amazon запустить онлайн-магазини люксових товарів в Європі

Теги:
Amazon
Фото:
itc.ua

Онлайн-ринок предметів розкоші стане ще більш жвавим, оскільки Amazon планує відкрити свої магазини предметів розкоші в Європі.

Лідируючий e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії склав 386 млрд. доларів в 2020 р

В даний час платформа доступна тільки в США.

Всього через кілька днів після того, як Zalando розширила свій асортимент предметів розкоші за рахунок співпраці з Not Just A Label, WWD повідомляє, що Amazon також звернула увагу на європейський онлайн-ринок предметів розкоші.

Amazon Luxury Stores, запущений в 2020 році, являє собою jнлайн-платформу, яка в даний час доступна тільки для клієнтів з США.

Таким чином, американський гігант електронної комерції спробує закріпитися на надзвичайно прибутковому і не менш завантаженому ринку предметів розкоші в Європі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або