All Retail
Опубліковано

Carrefour тестує підписку у Франції, щоб залучити нових покупців

Теги:
Carrefour
Фото:
https://madridru.es

Французький рітейлер Carrefour скоро запустить у Франції формулу платної підписки, яка пропонує зниження цін на всі його власні бренди.

За даними французького роздрібного сайту LSA, з 20 вересня Carrefour випробує нову послугу в своєму 21 магазині в регіоні Руан. За щомісячну плату в розмірі 5,99 євро покупці отримають 15% знижку на всі 7000 товарів під власною торговою маркою мережі.

Пропозицію також можна комбінувати з іншими пропозиціями і бонусами за лояльність. Carrefour хоче провести оцінку пілотного проекту в кінці цього року, маючи на увазі можливу реалізацію на національному рівні в 2022 році.

У секторі роздрібної торгівлі продуктами харчування підписки стають все більш популярними: два роки тому Casino запустила формулу, по якій клієнти можуть отримати 10% знижку на весь асортимент за щомісячну плату в розмірі 10 євро. Тим часом Monoprix і Leader Price, що входять в групу Casino, запустили свої власні формули підписки. У Бельгії компанія Delhaize запустила особливий вид підписки, в рамках якої роботодавці пропонують своїм співробітникам «здорове членство», що означає знижку на корисні для здоровʼя продукти.

Для роздрібних торговців принцип підписки — ідеальний спосіб винагороди і утримання існуючих клієнтів і залучення нових. Крім того, система, звичайно ж, також приносить фіксований дохід рітейлерам.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або