All Retail
Опубліковано

Німецька роздрібна мережа Lidl стала найбільшою в Словаччині

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Lidl вперше перевершила свого конкурента і давнього лідера на словацькому ринку, британську мережу супермаркетів Tesco, що підтвердили недавно опубліковані фінансові звіти обох компаній за минулий рік.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

Новини зʼявилися після того, як обидві компанії опублікували свої фінансові звіти за 2020 рік, згідно з якими Lidl опублікувала виручку більше 1,5 млрд євро і прибуток 126,4 млн євро.

На думку експертів, становлення Lidl найсильнішим гравцем на ринку було лише питанням часу.

Lidl вже кілька років була найприбутковішою роздрібною мережею в Словаччині, але відставала по загальній виручці.

"У компанії дуже хороший менеджмент, який систематично працював з метою стати номером один на ринку", — сказав Йозеф Оргонаш з Економічного університету в Братиславі, якого цитує Aktuality.sk.

Вирішальними факторами стали стабілізація асортименту і торгових площ, ефективний розподіл полиць, часткове збільшення обороту від непродовольчих товарів, системне постачання виробничих одиниць і хороша організація роботи в магазинах ", — додав він.

Іншими факторами, що грають роль, стали збільшення кількості магазинів і ефективне розміщення логістичних центрів. Lidl в даний час має 151 магазин в країні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або