All Retail
Опубліковано

Як боротися з демпінгом цін?

Демпінг є одним із способів боротьби з конкурентами. Демпінг - це продаж товарів за ціною, яка нижче витрат при їх виробництві. В кінцевому рахунку, демпінг розрахований на переманювання покупців і завоювання ринку.

Крім того, використання демпінгу знижує податкове навантаження і збільшує фінансові потоки компаній. Поняття демпінг має іноземне походження і означає скидати або звалювати. Таким чином, передбачається, що товари продають за низькою ціною. Компанії самі погоджуються на штучне зниження цін, підраховуючи збитки заздалегідь, щоб в майбутньому отримати прибуток.

Демпінг цін в сегменті продажу автозапчастин

На глибоке переконання колективу Авто.Про всі компанії, і великі і малі, є частиною єдиної системи ринку. В інтересах компаній працювати на благо системи, а не на шкоду їй. Штучне зниження цін на товари може зашкодити іншим представникам ринку, а значить і самої системі. Демпінг передбачає війну за покупця між учасниками ринку, але отримати тривале лідерство з його допомогою неможливо.

Команда Автопро зацікавлена в тому, щоб продавці майданчики отримували хороші фінансові результати і за рахунок цього покращували сервіс. В умовах сучасного ринку сервіс стає таким же важливим аспектом, як і ціна товарів. Ті компанії, які представляють найнижчі ціни, не вкладають кошти в сервіс. У той же час, покупці не завжди шукають найдешевші пропозиції. Більшість з них хочуть купувати хороші товари за оптимальними цінами і не платити зайвого. У той же час консультація фахівців і післяпродажне обслуговування залишаються завжди затребуваними.

У деяких випадках використовується подання не найякіснішого товару за оригінал. Такі пропозиції вводять в оману покупців, які не можуть порівняти товари, особливо якщо серед пропозицій не присутній справжній оригінал. Покупець може купити те, що не відповідає його очікуванням. Найближчим часом будуть вживатися заходи для корекції аномальних цін, щоб поліпшити видачу покупцям пропозицій з правдивою вартістю.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або