All Retail
Опубліковано

В "Ашані" розповіли, чому компанія не відкриває гіпермаркети з 2018 року

Теги:
Ашан
гіпермаркет
Фото:
rau.ua

Чому рітейлер концентрується на розвитку онлайн-каналу і менших форматах.

Директор з розвитку компанії Ашан Україна Ігор Ковальов під час свого виступу в рамках панельної дискусії «Міжнародні ритейл інвестиції» на щорічному спеціалізованому форумі для інвесторів RAU Investment Forum 2021 розповів про те, які нові формати буде розвивати мережа Ашан і чому повертається до відкриття фізичних точок продажів .

«Ми не відкривали великі фізичні магазини три роки, були зосереджені на розвитку діджітальних каналів комерції для посилення нашої присутності по всій Україні.

У 2018 року останніми нашими відкриттями були проекти у Львові та ТЦ Auchan Rive Gauche в Києві. Але зараз є багато нових планів і стратегії розвитку в Україні — ми готові повернутися до фізичної експансії. Ми вже реалізували спільний проект по ТЦ Караван, а також розвиваємо формат ультра-близькості Ашан pick up point — фіджітальні точки продажів, які відкриваємо практично кожен місяць.

Великі формати на 10, 12, 15 тисяч кв. м тепер швидше будуть винятком, оскільки ми вже маємо достатній пул гіпермаркетів і будемо розвивати більш зручні формати меншої площі — це дозволить нам з одного боку зберегти нашу перевагу — широкий вибір і великий простір для отримання нового клієнтського досвіду в магазині, а з іншого — вибирати привабливіші локації в серці міста і в зоні життя наших клієнтів» - зазначив топ-менеджер.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або