All Retail
Опубліковано

Carrefour скоротив у 2 рази використання пластика для пакування овочів та фруктів в Іспанії

Теги:
Carrefour
Фото:
https://madridru.es

За останні три роки Carrefour вдалося вдвічі скоротити кількість пластику, що використовується для упаковки фруктів і овочів.

Це зробило Carrefour компанією, яка веде боротьбу за поетапну відмову від пластику в Іспанії. Зазначені продукти зараз упаковуються з використанням інших матеріалів, таких як картон, сітка і біоразкладна упаковка. Фактично, за цей період рітейлер відмовився від більш ніж 1000 тонн пластику.

Конкретні приклади включають відмову від пластику для 70% всієї упаковки, що використовується для овочів; 100% тари для цитрусових Carrefour вагою до 1,5 кг і 80% упаковки винограду власної марки. Замість цього використовуються альтернативні матеріали, такі як целюлозна сітка і картон для фруктових кошиків.

На рівні групи за той же період Carrefour скоротила використання пластику на 7154 тонни. Крім того, рітейлер хоче скоротити загальний обсяг упаковки на 20 000 тонн в період до 2025 року, 15 000 тонн з яких будуть з пластика.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або